Blog Majalah Retang 08

Memori Abadi SMKSR

Ruangan Sembang dan..Majalah Retang 2009 bakal terbit!

Posted by smksr di 25 Oktober 2009

Saya telah mengambil keputusan akan memaparkan Majalah Retang 2009 di blog yang sama ini. Saya dalam proses menyiapkan majalah berkenaan. Muka depan Retang ’09 mungkin seperti di bawah… Saya dah ‘design’ 10 muka depan. Rasanya itu lah pilihannya. Seperti biasa minggu pertama dan kedua cuti akhir tahun akan saya gunakan untuk sentuhan terakhir untuk menyiapkannya dibantu Sidang Redaksi tahun ini. InsyaAllah selepas itu saya akan muat naik kandungannya ke blog ini.

Untuk sembang masa nyata klik SEMBANG..

Terima kasih,

~ Cikgu Ni@n

Guru 2009

Guru 2009

Retang 2009 (Edisi 4)

Retang 2009

Tinggalkan Jawapan

 
